- Estàs a
- Inici
- > allotjament
- Menorca Cala'n Blanes Park
- Compra anticipada fins al 31 de gener -20%
- ( Viatge no vigent, consulta disponibilitat de noves dates )

Preu per apartament i nit des de 29 €
Apartaments a la urbanització Cala En Blanes Park. Situats a 100 m de la platja i a 3 Km de Ciutadella. Disposen d’1 habitació doble ( 1 llit de matrimoni amb espai per a un bressol) Sala d’estar amb sofà llit doble, bany complet, cuina equipada, televisor, wifi, zona enjardinada i piscina comunitària. La neteja es realitzarà abans de l’entrada dels clients i es farà la següent neteja al cap de la setmana.
Serveis inclosos:
L’estada, apartaments completament equipats, roba de llit i bany inclosa
Serveis no inclosos:
Qualsevol cosa no esmentada com inclosa, assegurança d’assistència en viatge i servei de despeses de cancel·lació opcionals, servei de restauració opcional
Requisits:
Document Nacional d’Identitat, el nom i cognoms han de coincidir amb els del DNI
Preus bàsics | Preu mercat | Preu client |
Preu per apartament i nit des de | 29,00 € | 29,00 € |
Opcional:
Servei de despeses d'anul·lació 12.00€
Compra anticipada fins al 31 de gener 2014 -20%
Compra anticipada del 1 de febrer al 31 de març -15%
Resum de les condicions. Podeu veure les condicions generals completes en la nostra web: www.promoviatges.cat
Organització tècnica de Promoinversora del Vallés s.l., que actua sota la marca registrada de PROMOVIATGES, agencia minorista amb llicencia GC-918 MD. Cif B-62016720, amb domicili social a Arimón, 60 - 64, 08202-Sabadell.
- Pagament de la reserva. En el moment de fer la reserva, es necessari fer efectiu el 25% del import contractat. Un mes abans de la sortida s’abonarà el 75% restant.
- Despeses d’anul·lació.
En el supòsit que un client anul·li el viatges abans de la sortida, l’agencia organitzadora tindrà el dret al reembossament de les següents quantitats. Despeses de gestió i anul·lació degudament justificades, i les següents penalitzacions
- Entre 30 i 20 dies abans de la sortida, el 5% del import contractat.
- Entre 19 dies i 10 dies abans de la sortida, el 15% del import contractat.
- Entre 9 dies i 48 hores abans de la sortida, el 25% del import contractat.
- En les 48 hores abans de l’hora de sortida, el 100% del import contractat.
Sabadell, desembre 2013