- Illa Maurici, Setmana Santa_
- Alvèrnia, Terra de Volcans
- Perigord Negre i Rocamadour
- Congost de Mont-Rebei i Parc Astronòmic del Montsec
- Luberon, el cor de la Provença
- El Matarranya
- País Basc francès
- Costa Brava: Gastronomia i Enoturisme_
- Masia rural La Torre del Vilar a Santa Eulàlia de Riuprimer_
- Bordeus, descobrim l'Aquitània
- La Rioja: escapada amb amics_
- Sortides gastronòmiques
- Menorca 2021, apartaments amb piscina a 400m de la platja
- Vacances blanques: escapades a la neu!
- L'Aveyron: Rodez, Najac, Belcastel i Conques
- Alsàcia
- Priorat: cultura i vi_
- Euskadi, escenaris de pel·lícula_
- Delta de l'Ebre_
- El Bierzo, un món per descobrir_
- Cap de Gata, entre el desert i el Mediterrani_
- Camí de Sant Jaume, Camí francès. De Sàrria a Santiago_
- Experiències per regalar_
- Estàs a
- Inici
- > viatges
- Copenhaguen, Mercats de Nadal
- 4 dies, avió i autocar, tot inclòs, guia acompanyant

Preu per persona base habitació doble 1095 €
Copenhaguen és una ciutat preciosa que guanya encant amb les decoracions nadalenques. Passeja pels mercats de Nadal, gaudeix un “glogg” el vi calent especiat típic i compra’t un “julenisser”els petits gnoms que ajuden a fer les joguines al Pare Noel. No t’ho pots perdre!
Descobreix més d'aquest destí fent un click aquí: TOUR VIRTUAL
6 de desembre. Dijous.
Barcelona - Copenhaguen
Presentació als mostradors de Norwegean de la terminal 2 de l’aeroport de Barcelona per sortir en el vol directe DY5570 de les 08.00 hores en direcció a Copenhaguen. Arribada a la capital danesa a les 11.00 hores. Trasllat a l’Hotel Phoenix Copenhagen 4* o similar. Dinar en un restaurant. Més tard anirem a visitar un dels atractius més importants de la ciutat, tant pels més petits com els més grans, el parc d’atraccions “Tivoli”. Durant l’època nadalenca, el parc s’adorna totalment i inclou milers de botigues típiques amb tot el necessari per gaudir d’un Nadal a l’estil nòrdic. Sopar i allotjament a l’hotel.
7 de desembre. Divendres.
Copenhaguen
Esmorzar a l’hotel. Començarem el dia amb un tour per la capital danesa, a través del qual podrem descobrir els principals atractius que caracteritzen a una de les més importants ciutats d’Escandinàvia: l’Ajuntament, els canals de Nyhavn, el carrer peatonal Strøget, el palau d’Amalienborg, l’església de Marbre i la famosa escultura de H.C, Andersen “La Sireneta”. La nostra ruta ens portarà fins al castell i els jardins de Rosenborg, antic palau d’estiu de la família reial, on actualment estan exposades les joies de la corona danesa. Finalitzarem la visita al barri autogovernat de Christiania, curiós projecte social en el qual habiten més de 1000 persones. Dinar en un restaurant local. A la tarda tindrem temps per recórrer els mercats nadalencs de la ciutat. Sopar i allotjament a l’hotel.
8 de desembre. Dissabte.
Copenhaguen – Lund – Mälmo
Esmorzar a l’hotel. Al matí ens dirigirem fins a la ciutat veïna de Malmö i Lund a Suècia. De camí creuarem un meravellós pont, que transcorre a través de l’estret de Øresund. Visita de Lund, també coneguda amb el nom de “la ciutat de les idees” per la seva prestigiosa Universitat. Recorrerem la seva part antiga dominada per la seva catedral i el museu a l’aire lliure Kulturen, mostra d’habitatges des de l’edat mitjana fins als nostres temps. En acabar arribarem a Malmö per visitar els seus principals atractius, com la Lilletorg (plaça petita) i la Stor torget (plaça gran), la torre Turning Torso de Santiago Calatrava, entre d’altres. Dinar en un restaurant local. També visitarem els carrers comercials, on es prepara la màgia del Nadal amb molta anticipació. Retorn a Copenhaguen. Sopar i allotjament a l’hotel.
9 de desembre. Diumenge.
Copenhaguen – Barcelona
Esmorzar a l’hotel. A l’hora convinguda, trasllat a l’aeroport per sortir en el vol directe D85571 en direcció a Barcelona. Arribada a les 14.30 hores a l’aeroport de Barcelona. Fi dels nostres serveis.
Serveis inclosos:
- Bitllet d’avió en classe turista de la companyia Norwegian Airlines.
- Pensió completa durant tot el viatge.
- Allotjament a l'hotel definit a l’itinerari.
- Visites definides a l’itinerari com a incloses.
- Guia local a les ciutats.
- Acompanyant de Promoviatges durant tot el viatge.
- Assegurança bàsica d’assistència en viatge.
Serveis no inclosos:
- Begudes en els àpats.
- Extres de caràcter personal.
- Qualsevol servei no mencionat com a inclòs.
Requisits:
DNI amb vigència. El nom i cognoms de la reserva han de coincidir amb els del DNI.Aeroport de Barcelona
Preus bàsics | PREU CLIENT | COMPRA ANTICIPADA |
Preu per persona base habitació doble | 1.095,00 € | 1.055,00 € |
Descompte per habitació triple -75.00€
Suplement habitació individual 145.00€
Suplement habitació Executive doble llit matrimoni 100.00€
Taxes aèries i per embarcar, a reconfirmar 21 dies abans de la sortida. 175.00€
Compra Anticipada -40.00€
Assegurança assistència en viatge
Opcional:
Servei de despeses d'anul·lació 25.00€
Condicions garantides amb una participació mínima de 20 persones.
Gaudeix de les nostres promocions per viatjar a millor preu
Compra anticipada. Si contracteu el vostre viatge amb 60 dies d’antelació a la sortida del viatge, podreu gaudir del nostre Preu Especial
Pagament total. Si en el moment de contractar el viatge dins del termini de compra anticipada, feu el pagament total, tindreu un descompte addicional sobre el preu especial.
Articles prohibits a les aeronaus (+info)
Assegurança assistència en viatge; inclosa (+info)
Servei despeses de cancel·lació (+info)
Equipatge de mà (avió) (+info)
Reserves forma de pagament: Pagament total 40 dies abans de la sortida. Els viatgers que s’acullin al descompte del pagament total, disposaran de 3 dies laborables per a realitzar-lo, des de la formalització de la reserva anticipada.
Reserves online: Pagament d’un 25% del total com a dipòsit, sigui quina sigui la tipologia del viatge. La resta del pagament es realitzarà 40 dies abans de la sortida.
Podeu veure les condicions generals completes en el següent link: www.promoviatges.cat
Sabadell, Gener 2018