- Menorca amb encant
- Priorat: cultura i vi_
- Escapada rural amb encant a Mallorca_
- Illa Maurici
- Alvèrnia, Terra de Volcans
- Perigord Negre i Rocamadour
- Priorat, terra d'oli i vi
- Congost de Mont-Rebei i Parc Astronòmic del Montsec
- Luberon, el cor de la Provença
- El Matarranya
- La Rioja, Cultura i vins
- País Basc francès
- Ordesa, Mont Perdut i racons del Pirineu Aragonès
- Terol i Serra d'Albarrassí, paisatge i cultura
- Menorca 2021, apartaments amb piscina a 400m de la platja
- COSTA RICA AL TEU AIRE
- Alta Savoia amb Chamonix
- APARTAMENTS HOTEL PORT SITGES
- Suecia i Dinamarca
- Eslovènia i Ístria
- Mallorca amb glamour
- Islàndia
- Bordeus, descobrim l'Aquitània
- Masia rural La Torre del Vilar a Santa Eulàlia de Riuprimer_
- Costa Brava: Gastronomia i Enoturisme_
- La Rioja: escapada amb amics_
- Escapades amb sentit per Catalunya
- Sortides gastronòmiques
- Vacances blanques: escapades a la neu!
- L'Aveyron: Rodez, Najac, Belcastel i Conques
- Estàs a
- Inici
- > viatges
- Islàndia
- 9 dies, avió i autocar, tot inclòs i guia acompanyant, grup màxim 25 persones amb autocar gran

Preu per persona en habitació doble des de 3730 €
Viatja a un dels llocs més singulars de la terra, t’esperen bulliciosos gorgs de fang, guèisers en erupció, glaceres i cascades impressionants. Gaudiràs d’alguns dels paisatges més purs, impol·luts i màgics del món. Els estius a Islàndia són sorprenentment temperats, exuberants i verds. T’apuntes?
La Teresa Viladevall t'explica les raons per visitar Islàndia amb Promoviatges en aquest video.
09 d'agost. Dilluns.
Barcelona – Reykjavík
Presentació als taulells de facturació de Vueling de la T1 de l’aeroport de Barcelona a les 16.30 hores per sortir en el vol VY 8560 de les 18.25 hores en direcció a Reykjavik. Arribada prevista a les 21.00 hores i trasllat al Reykjavik Lights by Keahotels 3* o similar. Allotjament a l'hotel.
10 d'agost. Dimarts.
Reykjavík – Costa Sud d'Islàndia
Esmorzar a l'hotel. Sortida cap al Parc Nacional Thingvellir, on va ser fundat el primer parlament l'any 1930. També és el lloc ideal per veure la part visible de la dorsal atlàntica que separa les plaques tectòniques de Nord-Amèrica i Euràsia. Continuarem cap als famosos llocs d’Strokkur, guèiser que entra en erupció cada 7 minuts propulsant un doll d'aigua cap a l'aire de gairebé 40 metres i la imponent cascada de Gullfoss, de 70 metres d'alçada. Continuarem fins la meravellosa cascada de Seljalandsfoss. Dinar en un restaurant. A la tarda visitarem la poderosa cascada d’Skógafoss, la qual és una de les més famoses d'Islàndia. També passejarem per la platja de Reynisfjara, al poble de Vik, on la sorra negra contrasta amb les columnes de basalt. Aquí es reuneixen moltes espècies d'aus marines incloent els característics frarets. Trasllat a l'Hotel Laki 3* o similar. Sopar i allotjament a l’hotel.
11 d'agost. Dimecres
Regió Sud – Jökulsarlon – Solvellir
Esmorzar a l'hotel. Començarem el dia visitant el Parc Nacional d'Skaftafell, on podrem arribar fins al braç glacial d'Svínafellsjökull que forma part del camp de gel Vatnajökull. A continuació embarcarem en un vaixell amfibi i navegarem entre icebergs davant la glacera de Jökulsarlon, una de les més grans d'Europa. Dinar en un restaurant. A la tarda seguirem en direcció nord vorejant la costa i travessant petits poblets de pescadors. Trasllat a l’Hotel Blafell Breiadalsvik 3* o similar. Sopar i allotjament a l’hotel.
12 d'agost. Dijous.
Solvellir – Mývatn – Crater Viti – Akureyri
Esmorzar a l'hotel. Avui iniciarem un recorregut per les terres més allunyades de l'illa, en sentit nord cap al famós centre termal de Mývatn, aquí farem un bany en les aigües termals. Dinar en un restaurant. A la tarda ens dirigirem al famós cràter circular de Viti, envoltat per una zona geotermal i acolorides muntanyes, és sens dubte un paisatge d'un altre planeta. També visitarem Dimmuborgir (el castell fosc), paratge de coves volcàniques i formacions rocalloses. Allotjament a la zona de Mytvan o de Akureyri .Sopar i allotjament a l'Hotel Kjarnalundur 3* o similar.
13 d'agost. Divendres.
Akureyri – Dettifoss – Godafoss – Laugarbakki
Esmorzar a l'hotel. Un altre dia gaudint dels punts més importants de l'itinerari. Després de l’esmorzar ens dirigirem a Dettifoss, coneguda per ser la cascada més poderosa d'Europa i Godafoss, la cascada dels déus, una de les més impressionants i boniques del país. Retorn a Akureyri. Dinar en un restaurant. A la tarda trasllat fins a Laugarbakki. Sopar i allotjament a l’Hotel Laugarbakki 3* o similar.
14 d'agost. Dissabte.
Laugarbakki – Península Snaefellsnes
Esmorzar a l'hotel. Avui viatjarem a la península Snaefellsnes. Veurem la muntanya volcànica de Kirkjufell, el poble pescador d'Hellissandur i recorrerem el Parc Nacional d'Snæfelles. Dinar en un restaurant. A la tarda visitarem la platja de Gatklettur amb les seves particulars formacions de roca basàltica creades per l'erosió de l'aigua. Per finalitzar el recorregut passarem per la Búdakirkja, curiosa capella construïda l'any 1703 en un bell paratge allunyada de la civilització. Sopar en un restaurant. Allotjament al Icelandair Hotel Hamar 3* o similar.
15 d'agost. Diumenge.
Península Snaefellsnes – Reykjavik
Esmorzar a l'hotel. En el matí d’avui continuarem descobrint diferents paratges d'Snaefellsnes. Dinar en un restaurant. A la tarda ruta a Reykjavik i panoràmica d’aquesta bonica ciutat a les vores de la badia de Faxaflói. Iniciarem la visita en el port vell on es troba l’edifici Harpa, actual sala de concerts i opera. El seu disseny avantguardista fa que sigui un icona de la ciutat. També veurem la catedral moderna de Hallgrimskirkja i passejarem pel centre de la ciutat admirant el llac i l'ajuntament. Sopar en un restaurant. Allotjament al Reykjavik Lights by Keahotels 3* o similar.
16 d'agost. Dilluns.
Reykjavik – Barcelona
Esmorzar a l'hotel. Matí lliure per fer les últimes compres o passejar per la capital. Dinar en un restaurant. A l’hora convinguda trasllat a l'aeroport, durant el camí cap a l’aeroport veurem diferents paratges de la península de Reykjanes. Sortida en vol VY 8561 de les 21.45 hores.
17 d'agost. Dimarts.
Barcelona
Arribada prevista a Barcelona a les 04.05 hores. Recollida d'equipatges i fi dels nostres serveis.
Nota important: cal tenir en compte les característiques especials dels allotjaments a Islàndia, en especial a la zona nord de l’illa. Amb la permanent garantia de qualitat i neteja, els allotjaments situats en aquesta part de l’itinerari poden ser bungalows, granges o cases d’estiu.
Aquest itinerari de viatge pot tenir lleugeres modificacions degut a les circumstàncies que estem vivint. L’ordre i contingut de les visites serà el que es lliuri amb la documentació de viatge.
Vols rebre informació al teu email sobre noves destinacions, concursos, esdeveniments i molt més? Subscriu-te al nostre newsletter.
T’agradaria viatjar a Islàndia però prefereixes fer-ho al teu ritme? Descobreix més idees de viatge sobre aquesta destinació aquí.
Si busques una proposta personalitzada, tenim un departament de viatges a mida capaç de tot i més. Explica’ns la teva idea de viatge i junts la convertirem en realitat. Posa’t en contacte amb nosaltres al 93 748 43 30 (Sabadell) o al 93 131 70 94 (Barcelona). Si ho prefereixes, pots enviar-nos la teva proposta a info@promoviatges.cat i ens posarem en contacte amb tu!
Serveis inclosos:
- Bitllet d’avió en classe turista de la companyia Vueling. Barcelona – Reykjavík – Barcelona (vols directes). (Horaris definitius a la documentació de viatge).
- Pensió completa durant tot el viatge.
- Allotjament als hotels definits a l’itinerari.
- Visites definides a l’itinerari com a incloses.
- Acompanyant de Promoviatges durant tot el viatge.
- Guia local en destí.
- Assegurança bàsica d’assistència en viatge.
Serveis no inclosos:
- Sopar primer i últim dia.
- Begudes als àpats.
- Propines serveis locals.
- Extres de caràcter personal.
- Qualsevol servei no esmentat com a inclòs.
Requisits:
DNI amb vigència. El nom i cognoms de la reserva han de coincidir amb els del DNI.Aeroport de Barcelona
Preus bàsics | Preu client | COMPRA ANTICIPADA |
Preu per persona en habitació doble | 3.790,00 € | 3.730,00 € |
Suplement habitació individual 775.00€
Taxes aèries, a reconfirmar 30 dies abans de la sortida. 195.00€
Assegurança assistència en viatge; INCLÒS, AMPLIAT
Opcional:
Compra Anticipada -60.00€
Descompte pagament total -60.00€
Assegurança anul·lació i assistència COVID 100.00€
Condicions garantides amb una participació mínima de 20 persones.
Gaudeix de les nostres promocions per viatjar a millor preu
Compra anticipada. Si contracteu el vostre viatge amb 60 dies d’antelació a la sortida del viatge, podreu gaudir del nostre Preu Especial
Pagament total. Si en el moment de contractar el viatge dins del termini de compra anticipada, feu el pagament total, tindreu un descompte addicional sobre el preu especial.
Articles prohibits a les aeronaus (+info)
Assegurança assistència en viatge; INCLÒS, AMPLIADA (+ info)
Servei despeses de cancel·lació (+info)
Equipatge de mà (avió) (+info)
Reserves forma de pagament: Pagament d’un 25% del total com a dipòsit. El pagament de la resta caldrà fer-lo 30 dies abans de la sortida. Els viatgers que s’acullin al descompte de pagament total, disposaran de 3 dies laborables per a realitzar-lo, des de la formalització de la reserva anticipada.
Reserves online: Pagament d’un 25% del total com a dipòsit, sigui quina sigui la tipologia del viatge. La resta del pagament es realitzarà 30 dies abans de la sortida.
Podeu veure les condicions generals completes en el següent link: www.promoviatges.cat
Sabadell, Gener 2021